جامع ترین فروشگاه اینترنتی فایل با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت

محل لوگو

کتاب زنبق دره


کتاب زنبق دره

زنبق دره یکی از شاهکارهای اونوره دوبالزاک محسوب می‌شود و حاوی مطالب ارزنده و آموزنده‌ی بسیاری است که می‌تواند راهنمای بسیار خوبی در زندگی جوانان باشد.

زنبق دره تراژدی عشقی پاک و بی‌فرجام است که در آن پسر جوانی عاشق زنی با دو فرزند رنجور و بیمار و همسری پیر و نیمه مجنون می‌شود. پسر در تمام دوران زندگی خود محروم از چشیدن محبت پدر و مادر بوده است. زن در دو راهی عشق و خانواده‌ی خود قرار می‌گیرد و از آن‌جا که زنی است مذهبی و متعهد به قوانین خشک و سخت‌‌گیرانه‌ی کاتولیک و کلیسا، تا مدت مدیدی برای عشق خود نهیب می‌زند اما گویی چشمه‌ی جوشان عشق در وجود این زن خشکی نمی‌پذیرد و هر لحظه او را تشنه‌ی چشیدن آن عشق و لذاتش می‌کند. چنان‌چه طی رخداد حوادثی، زن نسبت به مذهب و دین خود دچار شک و تردید می‌شود و به ناگاه زندگی خود را پوچ و از دست رفته می‌پندارد؛ زندگی‌ای پر از وظیفه و به دور از هرگونه لذت و خوشی! شعله‌های شک و تردید در وجود زن زبانه می‌کشند، تا جایی که او سرانجام تصمیم می‌گیرد لجام عشق را رها سازد و از لذات آن بهره‌مند گشته و کامیاب گردد اما دیگر خیلی دیر شده است چرا که....

نویسنده : اونوره دوبالزاک

مترجم : آذین

تعداد صفحات : 369

زبان : فارسی

کد فایل : 471627

این کتاب به صورت PDF میباشد و قابل نمایش در تمامی موبایل ها و کامپیوتر ها و همینطور قابل چاپ میباشد .

 

*** تخفیف فوق العاده به مدت محدود ***


مبلغ واقعی 56,571 تومان    30% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 39,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ آذر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 479

برچسب های مهم

جامع ترین فروشگاه اینترنتی فایل با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما